گناه عشق

خرید بک لینک
دوست دارم بعد مدتها بنویسم..شاید کسی نظری حرفی چیزی زدخداروشکر بعد از 5 سال تونستم اون شغل مورد علاقم و شرکتی که دوسش دارم رو پیدا کنم و به یه ثباتی برسم در حال حاضرواقعا رورای سختی بود که هر روز با مترو باید می رفتم سرکار..خیلی عذاب آور بود برام..توقع در حد مهندس های شرکت اپل داشتناما حقوق در حد چوس تومن بود..آدمهای رو مخ..زیرآب زن...فعلا از این مرحله از زندگی عبور کردم...سال 1400 طی 5 مرحله مصاحبهتونستم استخدام بشم...اما 5 ماه طول کشید و انتظار منو کشت..اما خداروشکر سال 1401 رفتم سرکاری که واقعا دوس دارم گناه عشق ...ادامه مطلب

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت: 23:41

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها گر چه دیگر همه جا پر ز جدائی شده است مشکل از سردی دلهاست نه از فاصله ها.☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی لباس باش و در پهنای آن، برنج. واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!♪♫♪♫♫♪♫♪♪♪♫♪♫♫♪♫♪♪وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد تازه قصه زندگی آغاز شده است زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥بلند بخوان درشت بنویس آویزه گوشت كن كه : تقوا آن نیست كه با یك "تق" وا برود گناه عشق ...ادامه مطلب

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 19:12

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها گر چه دیگر همه جا پر ز جدائی شده است مشکل از سردی دلهاست نه از فاصله ها.☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی لباس باش و در پهنای آن، برنج. واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!♪♫♪♫♫♪♫♪♪♪♫♪♫♫♪♫♪♪وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد تازه قصه زندگی آغاز شده است زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥بلند بخوان درشت بنویس آویزه گوشت كن كه : تقوا آن نیست كه با یك "تق" وا برود گناه عشق ...ادامه مطلب

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 19:12

30 سالم شده پیرتر شدم...حسرت گذشته ها رو میخورم..حدود 11 سال گذشت...تو این سال ها همیشه به فکرت بودم...از آخرین کامنتی که برام گذاشتی 3 سال میگذره..من 3 ساله هیچ خبری ازت ندارم..ن شماره تلفنی..ن حتی ا گناه عشق ...ادامه مطلب

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 7:46

چقدر بده که اینجا سوت و کور شده...یه زمانی وبلاگ نویسی یه هنر بود..صفحه ات رو باز میکردیکلی نظر تایید نشده..رفرش میکردی ببینی دیگه چی اومده..ولی هنوزم بلاگفا رو دوس دارم چون میتونمحرفای دلمو به آدمای گناه عشق ...ادامه مطلب

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت: 20:56

صفحه بندی