چقدر بده که اینجا سوت و کور شده...یه زمانی وبلاگ نویسی یه هنر بود..صفحه ات رو باز میکردی
کلی نظر تایید نشده..رفرش میکردی ببینی دیگه چی اومده..ولی هنوزم بلاگفا رو دوس دارم چون میتونم
حرفای دلمو به آدمای ناشناس بزنم چیه این تلگرام یا اینستاگرام که تا یه عکس با یه مفهوم خاص میذاری
کلی پیغام از فک و فامیل و خانواده و دوست و آشنا میاد که چرا عکس پروفایلت غمگینه چرا فلان عکسو
گذاشتی.قیاقه منم دقیقا همینطوریه
..ولی اینجا شبیه یه جای دنج و ساکته که هیچ کس کار به کارت
نداره...هیچ کس لازم نیست برای معروف شدن اعضای بدنشو به نمایش بذاره..یا وقتی یه دختر یه پیج
میزنه چندهزار تا فالور نداره..اینجا پاچه خواری میکنن پسرا ولی نه اندازه اینستاگرام
گناه عشق ...ما را در سایت گناه عشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184