سلاممم بر همه..امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتون باشه..دلم تنگ شده بود براتون... کسی هم نظر نمیده آدم دلسرد میشه..خیلی دوس دارم بدونم اونایی که مدتهاست ندیدمشون الان چیکار میکنند؟؟؟شغلشون چیه؟؟از زندگی لذت میبرن یا نه...