گناه عشق

متن مرتبط با «سلام دانك» در سایت گناه عشق نوشته شده است

سلام

  • نیلوبلاگ

    سلاممم بر همه..امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتون باشه..دلم تنگ شده بود براتون... کسی هم نظر نمیده آدم دلسرد میشه..خیلی دوس دارم بدونم اونایی که مدتهاست ندیدمشون الان چیکار میکنند؟؟؟شغلشون چیه؟؟از زندگی لذت میبرن یا نه...

    ادامه مطلب
  • سلامم

  • نیلوبلاگ

    سلام به همه خوانندگان محترم وبلاگ..امیدوارم حالتون خوب باشه...و از روزای پاییزیتون xa0 نهایت بهره رو برده باشید...فردا هم شب یلداست..خیلی هاتون هم برای دور هم بودن برنامه xa0 دارید و امیدوارم شب خوبی براتون باشه و روزای سرد زمستون مثل دونه های برف براتون xa0 روشن و خوش یوم باشه...منم تا چشم رو هم گذاشتم یه ترم تحصیلی داره تموم میشه و xa0 از دانشگاهم شکر خدا راضی ام..بخاطر دوستای خوبی که پیدا کردم..دوست دختر نه ها... xa0 فکر بد نکنید لطفا...خلاصه هوای همو داریم با رفقام...ماهم که خراب رفاقتیم ش...

    ادامه مطلب