11 سال......

خرید بک لینک

30 سالم شده پیرتر شدم...حسرت گذشته ها رو میخورم..حدود 11 سال گذشت...تو این سال ها همیشه به فکرت بودم...

از آخرین کامنتی که برام گذاشتی 3 سال میگذره..من 3 ساله هیچ خبری ازت ندارم..ن شماره تلفنی..ن حتی اومدی به وبلاگم سر بزنی

همیشه به اینجا سر زدم..نظرات رو چک کردم تو این 3 سال اما واقعا هیچ خبری ازت نبوده...نمیدونم شاید زیادی عاشقت بودم..پسری که 11 سال

از عمرش رو به یه دختر فکر کنه بنظرم از مجنون هم عاشق تره..3 ساله در اوج بی خبری ام..هیچ خبری نیست..شاید منو دیگه یادت نمیاد...

شاید هم دیگه زنده نباشی..چون اونقدر بی معرفت نبودی که بهم فکر نکنی یا حالی ازم نپرسی..از آخرین دیدار ما 9 سال میگذره...از آخرین پیامت سه سال

ای کاش که یه روز اینجا رو باز میکنم خبری از جانب تو برای من رسیده باشه...شایدم اینجا رو داری میبینی و هیچ عکس العمل نداری..نمیدونم..

فقط بدون این بی خبری داره منو میکشه

گناه عشق ...

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 7:46

صفحه بندی